понеділок, 21 травня 2012 р.

Віктор Михайлович Глушков

Віктор Михайлович Глушков (24 серпня 1923 - 30 січня 1982) був основоположником інформаційних технологій в Радянський Союз (і особливо в Україну ), і один з творців кібернетики . Він народився в Ростові-на-Дону , російський РРФСР , в сім'ї гірничого інженера. Закінчив Ростовський державний університет в 1948 році, а в 1952 році пропоновані рішення п'ятої проблеми Гільберта і захистив кандидатську дисертацію в Московському державному університеті .

У 1956 році він почав працювати в комп'ютерних наук і працював в Києві в якості директора обчислювального центру Академії наук України . У 1958 році він став членом Комуністичної партії .

Він вніс свій внесок в теорію автоматів . Він і його послідовники (Капітонова, Letichevskiy та інших) успішно застосовується ця теорія підвищення будівництво комп'ютерів. Його книги на цю тему "Синтез цифрових автоматів» стала добре відома. Для цієї роботи він був удостоєний Ленінської премії в 1964 році і обрано членом Академії наук СРСР .

Він значно вплинув на багатьох інших галузях теоретичної інформатики (у тому числі теорії програмування та штучного інтелекту), а також її застосування в СРСР . Він опублікував близько 800 друкованих праць.

Одна з його великих практичних цілей було створення національної автоматизованої системи управління економіки. Це дуже амбітний і, можливо, занадто рано, проект розпочався в 1962 році і отримала велику опозицію від багатьох комуністичних лідерів. Він боровся за свої ідеї протягом багатьох років, але система перемогла, і проект зупинився.

Глушков заснований київської кафедри теоретичної кібернетики та методів оптимального управління в Московський інститут фізики і технології в 1967 році [1] та кафедри теоретичної кібернетики Київського державного університету в 1969 році. [2] Інституту кібернетики Національної Академія наук України, який він створив, названий на його честь.
Досягнення та нагороди
Член Національної академії наук України з 1961 року. [3]
Член Академії наук СРСР з 1964 року. [4]
Ленінська премія , 1964
Орден Леніна , 1967, 1975
Державна премія СРСР , 1968, 1977
Герой Соціалістичної Праці , 1969
Українська державна премія, 1970, 1981
Орден Жовтневої революції 1973
Комп'ютер Pioneer Award ( IEEE ), для цифрової автоматизації комп'ютерної архітектури, 1996. [5]


1 коментар:

  1. Всім привіт, я Адорян Адельмо з села Ясіня в україні, і я просто хочу висловити величезну подяку службам фінансових позик pedro за їх щирість, відкритість, прозорість, правдивість, любов та підтримку під час і після отримання від них кредитних коштів. Я пережив багато чого в житті, і час не дозволить мені сказати все, що я пережив у рік пандемії, але Бог відповів на мої молитви завдяки підтримці та любові від служб фінансових позик Pedro, які обійняли мене та зрозумів мене, незважаючи на мої початкові сумніви та несерйозність, і з його добрим серцем і любов'ю я тепер власник житла через його 3 позичкові фонди з процентними ставками, і я обіцяю поширювати цю новину, а також розповісти світу, що в Інтернеті все ще є справжніх і мало хороших кредитні фірми, які можуть допомогти, а також оживити сухі кістки, як я. не забудьте послухати і прочитати це свідчення, тому що це справжній досвід, що змінює життя, і будь-хто, хто потребує такого повороту, не повинен вагатися або сумніватися в цьому, тому що я довів і клянусь Богом на небесах, що ця історія реальна і також історія мого досвіду з ними. зв’яжіться з ними сьогодні, щоб отримати консолідований кредит, бізнес-позику, житловий кредит, автокредит, особисту позику. електронна пошта: pedroloanss@gmail.com whats-app: +1- 8632310632

    ВідповістиВидалити